Menu

Wat als ik niet tevreden ben

Bent u niet tevreden over de manier waarop we u helpen? Bespreek dit dan altijd eerst met uw wijkprofessional. Komt u er samen niet uit? 

Dan kunt u op het meldingsformulier aangeven waarom u niet tevreden bent. Wij nemen uw melding zo snel als mogelijk in behandeling.

Heeft u hierbij hulp nodig, dan kunt altijd een meedenker vragen om u te ondersteunen.  

Meer over de meedenker

Melding verstuurd en dan?

Binnen 10 werkdagen neemt een medewerker contact met u. Samen met u wordt bekeken hoe uw melding verder wordt behandeld. Als wij deze niet kunnen behandelen, dan vertellen we u waar u wél terecht kunt. 

Heeft u een besluit van de gemeente ontvangen?

Bent u het niet eens met deze beslissing over de zorg die u gaat krijgen? Dan kunt u bezwaar maken bij de gemeente Tilburg. Een bezwaar wordt namelijk behandeld door de gemeente en niet door Toegang Tilburg. Klik op de link bezwaar maken om uw bezwaar bij de gemeente te melden.

Bent u niet tevreden over Jeugdhulp? NEem contact op met een ONAFHANKELIJKE vertrouwenspersoon JEUGD

Bent u ontevreden met de jeugdhulp die u ontvangt. Heeft u hier vragen over of ondersteuning bij nodig. Weet dat u ook contact op kan nemen met een onafhankelijke vertrouwenspersoon Jeugd.
Klik hier voor meer informatie over Jeugdstem.